miercuri, 14 octombrie 2009

Let me talk about ...us


Sa va povestesc despre puiu meu:))In primul rand vreau sa va spun ca m-a cucerit prin indrazneala lui,pot spune cu mana pe inima ca baiat mai indraznet ca el n-am mai vazut!Asa tehnici de cucerire cum am vazut la el,mai rar!Dar a fost de ajuns ca sa ma faca sa fiu innebunita dupa el,desi la vremea aia aveam prieten!Si puiu nu s-a lasat pana nu m-a facut iubita lui!In al doilea rand pot spune ca e cel mai incredibil baiat pe care l-am cunoscut pana acum in toata viata mea!E cel care ma supara,dar stie sa ma impace,e cel care reuseste sa imi faca ziua cea mai frumoasa printr-un simplu "Te iubesc"spus dimineata la telefon,e cel care ma cunoaste cel mai bine si care stie cum sunt,si ma iubeste asa cum sunt,fara sa imi ceara sa ma schimb!Si ii multumesc pentru faptul ca ma accepta in viata lui,asa,cu bune si cu rele,si pentru faptul ca imi spune mereu ca eu sunt fata pe care a asteptat-o dintotdeauna!Cum v-am mai spus,puiu meu e cel fara de care nu pot sa imi imaginez viata si pe care o sa il iubesc pentru totdeauna!Acum vine randul lui puiu sa posteze ceva...despre noi!:))

Niciun comentariu: