joi, 15 octombrie 2009

Fericirea in doi


Stiti cum e sa iti dai seama asa dintr-o data ca nu mai esti o persoana intreaga,implinita si fericita,decat daca ai fiinta iubita alaturi de tine?Cum e sa nu-ti poti imagina intreaga viata fara el alaturi?Eu asta simt,mi-e frica asa cateodata ca voi ramane singura,ca va pleca de langa mine,dar apoi il privesc si il vad cum imi zambeste si parca toate gandurile,supararile si lucrurile rele de pe aceasta lume dispar undeva departe de noi!Cum sa nu-l iubesc?Cum sa traiesc fara el langa mine?Cuvinte ce nici nu le pot rosti!Noi am gasit fericirea,fericirea in doi!Desi avem momente in care se dau"lupte ale orgoliilor",cum ne place sa le numim,mereu reusim sa gasim in noi iubirea si asa trecem peste rele!Daca ati stii toate momentele atat de frumoase si de speciale din viata noastra:privitul stelelor(puiu,atunci m-am indragostit cu adevarat de tine!),pisica buclucasa,serile la scoala,duminicile in fata televizorului,filmele si popcornul cald,carcotasii,primul Craciun impreuna,Revelionul,dimineata de dupa Rev,Valentine's Day,ziua lui puiu,ziua mea,Laguna Albastra,dormitul in cort,Tasnad,Niusfalau:)),baitzele impreuna,serile in Romantic,dar cele mai speciale momente raman cele petrecute la Tg. Mures!Doamne,ce bine a fost!si de atunci incolo vom avea mult mai multe,pentru ca avem toata viata inainte sa ne bucuram de ele!

Un comentariu:

Unknown spunea...

fericirea o merita cei ce lupta si cred in iubire si au puterea sa treaca peste dificultati.. si voua vi se cuvine fericirea cu toate partile ei pline de bucurii :)