vineri, 16 octombrie 2009

De ce "Te iubesc"?


De ce "Te iubesc"?
  • Te iubesc pentru felul in care ma privesti!
  • Te iubesc pentru ca esti intelegator si calm!
  • Te iubesc pentru ca imi indeplinesti micile capricii si placeri fara sa iti cer sau sa ma astept la asta!
  • Te iubesc pentru ca atunci cand ma strangi in brate chiar ma simt iubita si protejata!
  • Te iubesc pentru ca reusesti sa ma faci sa rad si sa uit de tampeniile pe care le am pe cap!
  • Te iubesc pentru ca tu ma cunosti cel mai bine si ai reusit sa ma faci sa ma schimb in bine!
  • Te iubesc pentru ca ai grija de mine!
  • Te iubesc pentru ca esti sincer cu mine!
  • Te iubesc pentru ca de fiecare data cand ne vedem zambesc!
  • Te iubesc pentru toate micile chestii care te fac atat de special pentru mine!
  • Te iubesc pentru ca te-ai deschis fata de mine si pentru ca nu mai avem secrete!
  • Te iubesc pentru ca termini frazele pe care le incep eu!
  • Te iubesc pentru ca stii ca nu voi renunta niciodata la lucrurile la care tin!
  • Te iubesc pentru ca nu imi pot imagina o zi din viata mea fara tine!
  • Te iubesc pentru ca nu stiu cum as continua fara critica ta destructiva!
  • Te iubesc pentru ca stiu ca vei fi mereu acolo.
  • Te iubesc pentru ca esti in stare sa faci o multime de compromisuri doar pentru mine!
  • Te iubesc pentru ca esti al naibii de sexy!:)) si stii bine treaba asta!
  • Te iubesc enorm mai ales cand suntem singuri!
  • Te iubesc pentru o mie de motive!Dar poti fii sigur ca TE IUBESC pentru ca ma iubesti si tu!
TE IUBESC sa nu uiti!

Niciun comentariu: